Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області




Напрямки діяльності Головного територіального управління юстиції

Перелік суб’єктів державної реєстрації, що здійснюють державну реєстрацію нерухомості та бізнесу в Чернігівській області

Перелік суб’єктів державної реєстрації, які забезпечують зберігання реєстраційних справ у паперовій формі

Реєстрація громадських формувань зі статусом юридичної особи через фронт-офіси

Євроінтеграція

Нормативно-правові акти Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області

Проекти рішень Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області, що підлягають обговоренню

Доступ до публічної інформації

Звернення громадян

Фінансові ресурси

Запобігання і протидія проявам корупції

Представник уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини

Державні закупівлі

Регуляторна діяльність

Фотогалерея

Безоплатна правова допомога

Плани роботи та аналітична звітність

Роз’яснення, юридичні консультації

Методичні рекомендації

Кадрова робота та державна служба

Пошукова система Єдиний реєстр громадських формувань

Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів

Єдиний реєстр нотаріусів

Архів

Декларації про майно, доходи, витрати і зобовязання фінансового характеру керівництва Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області

Газета Юстиція Чернігівщини

Відкриті дані

Перелік нормативно-правових актів, зареєстрованих Головним територіальним управлінням юстиції у Чернігівській області

Головне територіальне управління юстиції оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Вакансія Шлюб за добу Запрошуємо до роботи на посаді державного нотаріуса
Графік
Графік

Назад


Практичні аспекти отримання посадовими особами відомостей з державних реєстрів розглянули на семінарі

У Чернігові пройшов семінар для посадовців, які у зв’язку із здійсненням своїх повноважень мають право доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

«Усунення застарілих бюрократичних процедур, перевага електронних документів над паперовими та наближення якості обслуговування громадян до європейських стандартів – це основні передумови відкриття та надання посадовцям безкоштовного доступу до баз даних державних реєстрів бізнесу та нерухомості», - зазначив під час заходу начальник Управління державної реєстрації В’ячеслав Хардіков.

Варто зазначити, що з жовтня 2015 року всі державні органи не мають права вимагати від громадян паперові витяги, виписки та довідки з інформацією з державних реєстрів нерухомості та бізнесу. Всі відомості посадовці можуть отримати самостійно, адже мають безкоштовний доступ до реєстрів.

Час від часу у посадових осіб виникають питання стосовно правильного розуміння та використання в роботі отриманої ними інформації безпосередньо з реєстрів, що іноді може призвести до порушення прав людини.

Тож Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області разом з Чернігівською філією ДП «Національні інформаційні системи» зібрали нещодавно за круглим столом відповідальних осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, судів, органів поліції та прокуратури.

Фахівці роз’яснили, як оформити доступ до реєстрів, сформувати запит на відомості з Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру, коректно тлумачити отриману інформацію та обговорили інші практичні питання.

Нагадуємо, що відповідні повноваження державних органів та установ передбачені статтею 32 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

     

Начальник управління

Трейтяк
Олег Миколайович

Органи та установи юстиції

Новини

Міністерство юстиції консультує

Зміни до статуту