Головне територіальне управління юстиції оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області
запрошує бажаючих осіб для проходження конкурсу для заняття вакантних
посад державних виконавців в територіальних органах державної виконавчої
служби Чернігівської області.
Вимоги до кандидатів:
- освіта – вища, за освітнім ступенем бакалавр за спеціальністю
«Правознавство», «Міжнародне право»;
- досвід роботи – не потребує;
- вільне володіння державною мовою.
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування на посаду державної служби;
- гідні умови праці;
- стабільну, офіційну та достойну заробітну плату;
- можливість професійного, кар'єрного росту.
Для отримання більш детальної інформації звертайтесь до відділу
персоналу Головного територіального управління юстиції у Чернігівській
області, адреса: м. Чернігів, проспект Миру, 43, каб. 109 або за телефоном
(0462) 77 82 15.
Також з переліком вакантних посад державних виконавців районних,
міськрайонних, міста Чернігів відділів державної виконавчої служби
Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області можна
ознайомитись на офіційному Інтернет сайті Національного агентства України
з питань державної служби http://nads.gov.ua/page/vakansiyi або на даному
сайті в рубриці «Головне територіальне управління юстиції оголошує
конкурс на заміщення вакантних посад».
Пілотний проект Міністерства юстиції України «Шлюб за добу»
у Чернігівській області
Відомості про організаторів проекту «Шлюб за добу»
м. Чернігів Організатор: комунальне підприємство «Міський Палац культури імені В’ячеслава Радченка» Чернігівської міської ради. Контактна інформація: м. Чернігів, вулиця І. Мазепи, 23,
телефон (0462) 970 837, e-mail: express-vesilya@ukr.net.
|
м. Ніжин Організатор: комунальне підприємство «Служба Єдиного Замовника».
Контактна інформація: Чернігівська область, м. Ніжин, вулиця Небесної сотні, 14, тел. (04631) 7 19 30,
e-mail: shlub-sez@ukr.net
|
м. Корюківка
Організатор: комунальне підприємство «Благоустрій» Корюківської міської
ради Чернігівської області.
Контактна інформація: Чернігівська область, м. Корюківка, вулиця Ганни
Костюк, 16,
тел. (099 798 68 00),
e-mail: blagoustriy2017@ukr.net
|
У Чернігівській області молодята можуть стати чоловіком та дружиною за скороченою процедурою, звернувшись до відповідного підприємства-організатора.
Для проведення експрес-весілля необхідно подати документи, передбачені чинним законодавством України.
Ви зможете обрати зручні дату та час і, за бажанням, додаткові послуги від організатора. Залишається лише приїхати на церемонію реєстрації шлюбу.
Державна реєстрація шлюбу буде проводитись уповноваженим працівником відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області.
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 502-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації»
Назад
Управління державної реєстрації
Основними завданнями управління державної реєстрації є:
- Забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації;
- Узагальнення та підготовка матеріалів для внесення до Головного територіального управління юстиції пропозицій щодо формування та реалізації політики у зазначених сферах, з метою внесення таких пропозицій на розгляд Мін'юсту;
- Здійснення розгляду звернень фізичних та юридичних осіб у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації;
- Забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі – Комісія) на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють діяльність у межах Чернігівської області.
Управління державної реєстрації відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, та підготовку пропозицій щодо його вдосконалення, з метою подання таких пропозицій до Головного територіального управління юстиції для подальшого їх внесення на розгляд Мін'юсту;
- забезпечує установлення та затвердження розмірів плати за надання працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану платних послуг;
- забезпечує ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян; Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності;
- за дорученням Мін'юсту забезпечує представництво інтересів Кабінету Міністрів України, Мін'юсту під час розгляду справ у судах різних інстанцій, готує матеріали до розгляду цих справ;
- вживає заходів щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства у визначених сферах діяльності, вживає заходів для запобігання порушенням у цих сферах та приймає відповідні обов’язкові до виконання рішення;
- здійснює відповідно до законодавства контроль за діяльністю у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб
- підприємців; державної реєстрації друкованих засобів масової інформації;
- забезпечує надання методичної допомоги державним службовцям та працівникам органів державної реєстрації актів цивільного стану у визначених сферах діяльності;
- забезпечує здійснення організаційного керівництва відділами державної реєстрації актів цивільного стану з надання ними платних послуг, а також перевірок їхньої роботи;
- забезпечує складання та подання в установленому законодавством порядку звітів про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- забезпечує розгляд матеріалів щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану, а також надання інформації про анульовані свідоцтва для оприлюднення на офіційному веб-сайті Мін’юсту у випадках, визначених законодавством;
- забезпечує ведення обліку бланків свідоцтв про державну реєстрацію, зберігання цих бланків, а також зберігання других примірників книг державної реєстрації актів цивільного стану та метричних книг, складених на території області, а також внесення у встановленому законодавством порядку відповідних змін до актових записів цивільного стану та повторне видання на їх підставі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- забезпечує здійснення звірки відповідності підпису посадової особи та відбитка печатки районного, міського (міста обласного значення), міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції, проставлених на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану, зразкам, наявним у справах Головного територіального управління юстиції, та засвідчення їх для консульської легалізації;
- забезпечує прийняття для проставлення апостиля офіційних документів, що видаються органами юстиції та судами, виписок та інформаційних довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також документів, що оформляються нотаріусами України, та видачу їх з проставленим апостилем;
- забезпечує здійснення перевірки достовірності, належного оформлення документів, які видаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, для подальшого використання за кордоном та їх засвідчення;
- забезпечує здійснення відповідно до законодавства державного контролю за виконанням виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад делегованих повноважень з питань державної реєстрації актів цивільного стану;
- забезпечує здійснення відповідно до закону державної реєстрації обласних, регіональних і республіканських професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів; державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження;
- організовує роботу з підготовки та підвищення кваліфікації державних реєстраторів;
- забезпечує доступ державних реєстраторів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст, та вживає заходів щодо підготовки матеріалів для прийняття Головним територіальним управлінням юстиції рішення про блокування такого доступу у випадках, передбачених законом;
- забезпечує організацію розгляду Головним територіальним управлінням юстиції відповідно до закону скарг на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації та підготовку необхідних матеріалів для подальшого прийняття Головним територіальним управлінням юстиції обов’язкових до виконання рішень;
- здійснює підготовку необхідних матеріалів для складання у встановленому законодавством порядку протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення;
- забезпечує здійснення спеціальної перевірки відомостей щодо наявності корпоративних прав у осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
- забезпечує ведення обліку надходження обов’язкових безоплатних примірників видань;
- у випадках, передбачених законом, забезпечує організацію звернення Головного територіального управління юстиції до суду із заявою про припинення діяльності постійно діючого третейського суду;
- забезпечує підготовку звітів щодо витрачання бланків у визначених сферах діяльності;
- здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України.
Структура та склад Управління державної реєстрації: