Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області




Напрямки діяльності Головного територіального управління юстиції

Перелік суб’єктів державної реєстрації, що здійснюють державну реєстрацію нерухомості та бізнесу в Чернігівській області

Перелік суб’єктів державної реєстрації, які забезпечують зберігання реєстраційних справ у паперовій формі

Реєстрація громадських формувань зі статусом юридичної особи через фронт-офіси

Перелік громадських об’єднань щодо яких прийняті рішення відповідно до Закону України «Про громадські об’єднання»

Переліки організацій роботодавців та легалізованих професійних спілок (їх організацій, об’єднань)

Проекти рішень Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області, що підлягають обговоренню

Нормативно-правові акти Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області

Доступ до публічної інформації

Фінансові ресурси

Запобігання і протидія проявам корупції

Звернення громадян

Представник урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини

Державні закупівлі

Регуляторна діяльність

Безоплатна правова допомога

Фотогалерея

Роз’яснення, юридичні консультації

Плани роботи та аналітична звітність

Методичні рекомендації

Кадрова робота та державна служба

Єдиний реєстр громадських формувань

Пошукова система Єдиний реєстр громадських формувань

Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів

Єдиний реєстр нотаріусів

Архів

Декларації про майно, доходи, витрати і зобовязання фінансового характеру керівництва Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області

Газета Юстиція Чернігівщини

Відкриті дані

Перелік нормативно-правових актів, зареєстрованих Головним територіальним управлінням юстиції у Чернігівській області

Головне територіальне управління юстиції оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Зміни до статуту Шлюб за добу Запрошуємо до роботи на посаді державного нотаріуса Вакансія

Графік

Назад


У Корюківці провели семінар для працівників юридичних служб та інших спеціалістів

14 липня 2017 року Головним територіальним управлінням юстиції у Чернігівській області в Корюківській районній державній адміністрації проведено семінар для працівників юридичних служб та інших категорій працівників місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, установ та організацій Корюківського району.

До участі запрошувались працівники юридичного сектору апарату Корюківської районної державної адміністрації, завідувач юридичного сектору Корюківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України, провідний спеціаліст юридичного відділу Корюківської міської ради, працівники структурних підрозділів Корюківської районної державної адміністрації, Корюківського територіального центру надання соціальних послуг та інші.

Від імені управління юстиції з правниками та іншими спеціалістами спілкувались начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Людмила Кузьміна, заступник начальника Управління - начальник відділу організації та контролю за виконанням рішень Управління державної виконавчої служби Алла Єдомаха, начальник відділу з питань нотаріату Оксана Железняк.

Людмила Кузьміна ознайомила присутніх з новаціями Міністерства юстиції України, що відбуваються практично в усіх сферах діяльності органів Мінюсту, зокрема, акцентувала увагу на функціонуванні електронного сервісу «Он-лайн Будинок юстиції», проставленні апостилю на документах, що видаються органами юстиції, судами та оформляються нотаріусами України, прийнятті заяв про реєстрацію місця проживання новонародженої дитини через відділи державної реєстрації актів цивільного стану безпосередньо в медичних закладах, де приймаються пологи, запровадженні пілотного проекту «Шлюб за добу» тощо.

Окремі питання вчинення нотаріальних дій, функціонування в області системи органів нотаріату, нюанси в роботі державних та приватних нотаріусів розповіла присутнім Оксана Железняк. Вона поінформувала про порядок посвідчення нотаріусом договору дарування житлового будинку, розповіла процедуру засвідчення справжності підпису батьків дитини про їх згоду на виїзд дитини за межі державного кордону (на відпочинок, лікування тощо).

Нотаріат – важливий напрямок діяльності органів юстиції, тому і запитань до начальника відділу нотаріату було чимало: за якими документами нотаріус встановлює фактичне прийняття спадщини? яким чином здійснюється визначення кола спадкоємців і склад спадкової маси? які часові проміжки існують для одержання свідоцтва про право на спадщину? Учасники семінару також цікавились можливістю продовження строку на прийняття спадщини в судовому порядку.

Алла Єдомаха розповіла про новели в сфері примусового виконання рішень: запровадження інституту приватних виконавців та функціонування Єдиного реєстру боржників; істотні зміни в Законі України «Про виконавче провадження» (відсутність строку для самостійного виконання, обов’язковість авансування витрат виконавчого провадження стягувачем тощо).

Кожен з учасників семінару мав можливість поспілкуватись з фахівцями Головного територіального управління юстиції та отримати кваліфіковані консультації.

Начальник управління

Трейтяк
Олег Миколайович

Органи та установи юстиції

Новини

Консультує Міністр юстиції